Vitaelife Pharma Vitamin D3 – mnenja, cena, kje kupiti, lekarna, je bilo vredno?

[Total: 0    Average: 0/5]

Vitamin D3, je eden od najbolj bistvenih sestavin prehrane za naše telo. D3 ali holekalciferol je edini vitamin, ki ga proizvaja človeško telo, ko je izpostavljena ultravijolični žarki sonca, in ima pomembno vlogo v naši splošno zdravje. Prav tako je pogosto označuje kot “ sonce vitamina ” in v resnici je tako vitamin in hormon.

Uporabi

  1. Vitamin D3 pospešuje absorpcijo kalcija je pomemben za zdrave kosti in zobe.
  2. Bolezni

  3. dobrote kosti, kot so revmatoidni artritis.
  4. pretvori v hormon telo kalcitriol človeška, ki nadzoruje raven kalcija in fosforja, in presnove kosti in živčno-mišičnega funkcijo.

Pomanjkanje vitamina D3

holekalciferol je eden izmed najbolj podcenjevati vitaminov. Nobenega dvoma ni, da je veliko število ljudi, ki trpijo zaradi njenega pomanjkanja. Ta vitamin je ključnega pomena za zdravje kosti, in ne dovolj v telesu, telo ne more absorbirati dovolj kalcija. Tako bo imela negativnega vpliva na vaše kosti.

Varna meja za porabo holekalciferola 10.000 mednarodnih enot (IUS).

vzrokov pomanjkanja vitamina D3

Vitamin D3 je v glavnem izdelan iz izpostavljenosti sončni svetlobi. Tako so glavni vzroki za primanjkljaj povezan tudi s tem faktorjem – ljudje ne dobijo dovolj sončne svetlobe. In ker je ta vitamin je zelo redka v virih hrane, večina ljudi ne more dobiti potrebno odmerek vitamina D3 in izdelkov.

Nezadostno izpostavljenost soncu

Naša telesa potrebujejo sončne ultravijolične žarke za proizvodnjo holecalciferola. Vsaj smo dnevno potrebovali približno 15 minut izpostavljenosti soncu. Vendar pa tisti, ki so večinoma v zaprtih prostorih ali živijo na območju, kjer je le malo sončne svetlobe, ne more pridobiti priporočeno vrednost izpostavljenosti in trpijo zaradi njenega pomanjkanja.

Uporaba za zaščito pred soncem

strah kožnega raka prisili, da uporabimo za zaščito pred soncem. Vendar pa je za zaščito pred soncem z visokim SPF preprečuje absorpcijo koristnih količine sončne svetlobe, potrebnih za proizvodnjo vitamina D3.

starost

S starostjo telo postane manj pripravljeni za proizvodnjo zadostne količine tega vitamina. Starejši ljudje potrebujejo dodatno jemati v zvezi s poslabšanjem delovanja ledvic.

premajhen vnos s hrano

Čeprav se holekalciferol lahko sintetiziramo z izpostavljanjem sončni svetlobi, obstaja več izdelkov, ki lahko služijo tudi kot vir tega vitamina.

Dober vir vitamina D3 je riba, predvsem losos, tuna, sardine in ribji proizvodi, kot so ribje in ribjega olja. V majhnih količinah vitaminiziruet D3 je prisoten v mleko, jajca, kruh in žita.
Tako vegetarijanci bolj verjetno, da trpijo zaradi pomanjkanja vitamina D3.

V primeru primanjkljaja na pomoč vitaminskih dodatkov D3.

Dejavniki tveganja

Obstaja kategorije ljudi, ki so najbolj verjetno, da trpijo zaradi pomanjkanja vitamina D3, ker je njihova potreba po vitaminu D3 več kot drugi:

  1. Nosečnice ali doječe ženske, zlasti mlade ženske in najstniki.
  2. Dojenčki in otroci, mlajši od 5 let.
  3. Ljudje, starih 60 let in starejših.
  4. Ljudje s temno barvo kože.

Simptomi pomanjkanja vitamina D3

Simptomi pomanjkanja vitamina D3, lahko zlahka določi in segajo od enostavno resne. Te lahko razdelimo v tri kategorije, in sicer:., Povezanih s kožo, ščitnice in nevrološki simptomi

1. Kože.

Suha koža je najpogostejši simptom pomanjkanja holekalciferola in večinoma pride zaradi pomanjkanja antioksidantov. Vitamin D3 igra pomembno vlogo pri prekinitvi prezgodnje staranje, zaradi česar je koža elastična in pomaga v boju proti težav s kožo, kot so luskavica in akne.

2. Ščitnice.

Vitamin D3 je ključnega pomena za pravilno delovanje ščitnice, pri čemer je bistvenega pomena za sintezo njenih hormonov, kot tudi za zdravljenje bolezni, povezanih z njim.

3. Nevrološke simptomov.

Mnogi trpijo zaradi nevroloških simptomov pomanjkanja vitamina D3. Holekalciferol pomaga nadzorovati sprostitev skeletnih in neprostovoljnih mišic. Simptomi pomanjkanja vitamina D3 vključujejo krče in zoženje krvnih žil, ki vodijo do povečane krvnim tlakom, s čimer se poveča verjetnost, migrene in glavobola. Vse to v končni fazi vodi v anksioznost, depresija, nespečnost in brezupa, ali v skrajnih primerih, shizofrenije.

4. Rahitisa.

Vitamin D3 igra pomembno vlogo pri zdravju kosti zaradi olajšanja absorpcijo kalcija. Rahitis je najbolj očiten simptom njene pomanjkljivosti. Razlog za to je, v glavnem, nezmožnosti telesa zavezujoč in absorpcijo kalcija in fosfatov.

5. Kognitivne izzive.

Vitamin D3 prav tako igra pomembno vlogo za zdravje naših možganov. Študije kažejo, da imajo ljudje s pomanjkanjem holecalciferola slabo duševno funkcijo. Starejši so še posebej potrebujejo dodaten vnos tega vitamina v obliki dodatka.

bolezni s pomanjkanjem vitamina D3 povzroča.

Neustrezno vsebnost vitamina D3 je povezana z naslednjimi boleznimi:

1. Depresija.

Pomanjkanje holekalciferola je precej pogosta pri starejših in lahko vodi do številnih duševnih in nevroloških motenj. To je pomanjkljivost slabe volje in kognitivne disfunkcije, vključno z Alzheimerjevo boleznijo. Neželeni učinki pomanjkanja vitamina D3 vključujejo spremembe razpoloženja, kot so depresija, predvsem sezonsko čustveno motnjo, težave s spominom in koncentracijo, saj je to vitamin bistvenega pomena za oblikovanje gradnikov, ki proizvajajo živčni prenašalci sodelujejo pri ohranjanju čustveno ravnovesje. Tako ljudje, ki večinoma ostanejo v prostoru, pogosto trpijo zaradi anksioznosti in depresije.

2. Bone bolezni.

Vitamin D3 se odlikuje po sposobnosti, da izboljšanje zdravja kosti in mišično-skeletnega sistema. Pomanjkanje tega vitamina povzroča osteopenijo in povzroča osteoporozo. pomanjkanje holekalciferol prispeva tudi k šibkost mišic, s čimer se poveča tveganje padcev in zlomov.

3. Bolečine v hrbtu.

Po zadnjih študijah, nizke koncentracije vitamina D3 prispevajo k razvoju kronično bolečino v križu pri ženskah.

4. izguba las.

To je res neverjetno, ampak pomanjkanje vitamina D3 je povezano tudi z izgubo las. Nekatere študije so pokazale, da ljudje s pomanjkanjem vitamina D3, pogosto trpijo zaradi izgube las.

5. Revmatoidni artritis.

Revmatoidni artritis je boleča avtoimunska bolezen, ki se pojavi, ko se telesnih tkiv napadel lastnega imunskega sistema. To je značilno otekanje in hude bolečine v sklepih. Vitamin D3 pomaga pri uravnavanju imunski sistem in preprečevanje bolezni.

6. Multipla skleroza.

Multipla skleroza je bolezen, pri kateri imunski sistem napade mielinske ovojnice živčnih vlaken, prevleko, ki ščiti živčne celice. Primerne koncentracije vitamina D3 ima zaščitni učinek in s tem zmanjšuje tveganje za razvoj multiple skleroze.

Zdravljenje.

Oglejmo si načine za zdravljenje pomanjkljivosti D3.

Vitamini D3

1. Dobili dovolj sončne svetlobe, je najbolj učinkovit način za povečanje ravni vitamina D3. Popolna količina sončne svetlobe, ki morajo biti vaše telo absorbira odvisna od tipa kože. Ljudje s temno kožo potrebujejo daljšo izpostavljenost soncu, predvsem pa priporočamo čas izpostavljenosti znaša od 5 do 24 minut. Najboljši čas za sonce od 11. zjutraj do 3 pacifiškem v obdobju od aprila do avgusta.

2. Izdelki.

Nekateri viri živila kot govejega jetra, sir, jajca in mastnih rib vsebovati vitamina D3. Ribje olje je pomemben vir tega vitamina. Poleg tega, obogateno mleko in nekateri sokovi vsebujejo tudi holecalciferola. Tako je še en način za dvig ravni vitamina D3 je povečanje porabe teh izdelkov.

3. Dodatek vitamina D3.

Nekateri dodatki, recept, lahko pomagajo nadomestiti pomanjkanje vitamina D3. Vendar pa jih je treba vzeti pod medicinskim nadzorom se njihovo vnos lahko spremljajo različnih stranskih učinkov ali povzroči alergijske reakcije.

Vitamin D3 ima pomembno vlogo pri ohranjanju splošnega zdravja. Vitamin D3 se ne sme sprejeti rahlo, saj vodi do številnih zdravstvenih težav. Preprečevanje in zdravljenje njenega pomanjkanja ne izboljšuje samo zdravje kosti, ampak tudi zmanjšuje tveganje za nastanek nekaterih bolezni.

Miglena Cech
About Miglena Cech 92 Articles
Malo je resnično znano o Migleni, vendar je vsaj prepričana in nesebična. Seveda je tudi intuitivna, odkrita in očarljiva, toda na nek način so manjše lastnosti, ki jih tudi obnaša kot zastrašujoče. njeno samozavest, čeprav je, za kaj je precej všeč. Prijatelji pogosto računajo na njo in njeno ceno, zlasti ko potrebujejo tolažbo ali podporo. Seveda nihče ni popoln in Miglena ima manj prijetnih lastnosti. njena otroška narava in neodgovornost lahko povzroči, da se stvari segrejejo in dosežejo vse okoli sebe. Na srečo njena nesebičnost zagotavlja, da ni tako pogosto.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*