Vitaelife Pharma Vitamin D3 – mnenja in cena

Vitaelife Pharma Vitamin D3 - mnenja in cena
Vitaelife Pharma Vitamin D3 - mnenja in cena
[Total: 0    Average: 0/5]

Zdravo, prijatelji!

Ste prepričani, da dobijo dovolj vitamina D?

Kako ugotoviti, zakaj jo potrebujemo, in zakaj je tako pomembno, da želimo vedeti?

bke bking bred1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   mnenja in cena Poleg tega, vam bom povedal, da je zelo pomembno vedeti, zlasti jeseni in pozimi!

zakaj?

Berite naprej, bodo informacije zanimivo, poučno in praktično!

V tem članku, boste izvedeli:

vitamin D – “sonce vitamina«

Ta tako imenovani vitamin D, ki kovicami pozornost znanstveniki.

Številne študije, ki so bile namenjene temu vitamin, že dolgo presegla 30 tisoč.

bked bking bicuit1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   mnenja in cena Ta snov je bila uradno razglašena za zdravilo, ki lahko bistveno izboljša kakovost življenja in prispevajo svoje dolgoživosti.

Kaj je vitamin D3?

vitamina D (kalciferol) je v maščobi topne dve glavni obliki: ergokalciferola (vitamin D2) in holekalciferol (vitamin D3)

.

Kljub temu, obe vrsti sta v akciji zelo podobni, in tudi v prihodnje ne bomo, da jih ločite, vendar ob vitaminskih dodatkov, se prepričajte, da izberejo najbolj aktivno naravno obliko vitamina D3 !!!!

Na žalost, glede na dejstvo, da je večina od nas branju teh vrstic, ki ne živijo v vročih južnih državah, in kaj “poletje” pozivamo moč trideset dan, res vroče in Sunny (in – v najboljšem primeru !), da se tukaj za zadostno količino vitamina D govorijo v telesu povprečnega človeka ni potrebno sploh …

Vendar ta vitamin je zelo pomembno!

Ta vitamin je časten naloga.

Kako ne moreš preverite sami osebno kot fascinantnih obljube, resnica, prijatelji?

To je tisto, kar sem počel v času, in zelo natančno preučiti vse, kar zadeva tega vitamina.

In ugotovili, da vitamin D pomembno sposobna izboljšati učinkovitost skoraj vsakega organa v telesu !!!

Podoben zdravilo za vse bolezni!

Ameriški raziskovalci zagotovim, da ko hladen morate vzeti ne le vitamina C, ampak tudi vitamina D!

English znanstveniki nam zagotavljajo, da ne dovolj tega vitamina v telesu je skoraj nemogoče, da zdravljenje bolezni srca in ožilja.

Izvedenci Južna Koreja uspešno zdravljenih z vitaminom D kratkovidnosti.

bked bkery bking3 Vitaelife Pharma Vitamin D3   mnenja in cena Znanstveniki iz Združenih držav Amerike dobesedno “ubili” svet rezultate svojih raziskav, katere bistvo kuhana naslednji: fizični obliki osebo, odvisno od količine te “sončne material” v krvi , da je, bolj smo dobili je vitkejši in športen postali.

To je bil po tem raziskave več znanstveniki začeli identificirati vitamina D hormon, ki je v resnici, je njena struktura zelo podobna strukturi hormona testosterona (ki je, mimogrede, je odgovoren za kurjenje telesne maščobe in pridobiti mišice !).

Znanstveniki po vsem svetu so v solidarnosti v njihovem skupnem meni, da je ta vitamin sposobna dati močno zaščito pred rakom.

Pri ženskah z normalnimi vrednostmi vitamina D v krvi pojavljajo veliko redkeje maligne tumorje dojke in jajčnikov.

Poleg tega, vsak izkušen ginekolog in urolog ve, da brez dovolj tega vitamina v telesu je težko zanesti na zdravje reproduktivni sistem.

Številne študije so pokazale, da vitamin D uravnava presnovo kalcija in fosforja v telesu, pospešuje mineralizacijo kosti, vpliva na ogljikovih hidratov presnovo, holesterola in zdrav srčno-žilni sistem, in tudi spodbuja močan preprečevanje raka od rahitisa pri otrocih, odganja depresije in slabe misli in celo pomaga pri odpravi vzrokov za izpadanje las!

Viri vitamina D

Sončna svetloba vpliva na naša koža proizvaja ta vitamin, hrano, ki vsebuje vitamin D, ter posebne pripravke vitamina -. Tu so trije viri, s katerimi bomo lahko zagotovili, da vnesete vaše telo potrebno del

Priporoči  Germitox - mnenja in cena, je vredno, kje kupiti?

Kaj naj storim?

Tu pridemo na pomoč čudovitih tako imenovanih “farmacevtskih preparatov” tega vitamina.

To pomeni, da je najboljši (in razumno) rešitev bi bila kombinacija teh treh virov:

  1. ostanejo sonce,
  2. živilo, ki vsebuje vitamin D
  3. vitamin, ki jih lahko kupite.

Če bi to storili, skrbeti za svoje zdravje in skrbeti za slabe volje in prezgodnje staranje zagotovo ne bi bilo treba!

Razlogi, zakaj ne dobijo dovolj vitamina D

88% svetovnega prebivalstva doživlja veliko pomanjkanje tega vitamina!

Kako do?

Dejstvo je, da je dokazano, da je le 30 minut na soncu, ki je potekal od 10. do 3 PM trikrat na teden dovolj za dopolnitev vitamina D v telesu!

Da. Toda uporaba za zaščito pred soncem s samo SPF 8, skoraj v celoti nevtralizira svojo proizvodnjo! In ostal v senci “poje”, 60% bi dobili sončno energijo!

Še več, celo prebivalci južnih držav, kjer sije sonce 365 dni od 365, pogosto pa zazna pomanjkanje vitamina D!

Mnogi od njih se ne da preprosto ne uporabljajo za zaščito pred soncem, mnogi od njih takega še nisem slišal zaradi dejstva, da ne živijo v razvitih državah, kot so nas, in samo zelo slaba.

Več – več …

Poleg uporabe sončenje, proizvodnja vitamina D zmanjšuje:

  1. pogosta odsotnost sončne svetlobe.
  2. Age (s starostjo naša koža ni tako sposobna proizvesti tega vitamina, kot je v svoji mladosti, žal …).
  3. Čas leta (jeseni, pozimi je le nesreča v tem smislu).
  4. Temno kožo (temna koža proizvede veliko manj vitamina D).
  5. osnovne bolezni telesa.
  6. Pogosta uporaba čaja in kave.

Kako nevaren je primanjkljaj “sonca vitamina”?

Raziskave pravijo, da pomanjkanje vitamina D v telesu:

  • 20% povečuje tveganje zlomov kosti,
  • 20% postane večja verjetnost bolezni srca in ožilja,
  • 35% večje tveganje za pridobivanje diabetesa
  • 50% – tveganje multiple skleroze,
  • 25% pospeši pojav Oncology,
  • skoraj 100% ljudi s pomanjkanjem vitamina D opazili depresivno stanje duha in depresivno razpoloženje,
  • 70% ljudi, ki so s pomanjkanjem tega vitamina slabih las, nohtov in kože.

100% ljudi z nezadostnimi količinami vitamina D v telesu nenehne slabost, letargija, utrujenost, zaspanost in nizke učinkovitosti.

Situacija je podobna: “Ko sem se zbudil, spil kavo in že utrujen.”

dnevna doza vitamina D

Koliko vitamina D moramo priti na dan, da se prepričajte, da naše telo ne trpijo zaradi njenega pomanjkanja?

Največji terapevtski odmerek za odrasle (za zdravljenje) – največ 3000 ie in 5000 IU. To se zgodi, da je vitamin D dajemo v višjih odmerkih, če je njen nivo kritično nizka.

starih od 18 do 50 let, optimalni odmerek 600-800 IU.

Več kot 50 let. – od 800 do 1000 IU dnevno

Nosečnice in doječe matere naj bi dobili od 800 do 1200 IU vitamina D na dan.

Ko se bolezni (malabsorpcije vitamina D, debelosti in tiste, ki jemljejo dolgoročne zdravil za zdravljenje epilepsije, AIDS, kortikosteroidi in raznih antimikotiki) potrebujejo dodatki vitamina D v odmerkih dva do trikrat dnevnim odmerkom v njegovo starost filter.

Ameriški inštitut za medicino priporoča, da otroci od 0 do 12 mesecev, da bi 400 IU vitamina D na dan, več kot 1 leto 600 ie.

V vsakem primeru je pred začetkom jemanja vitamina D, se prepričajte, da če imate katero od bolezni se posvetujte z zdravnikom, in vedno zelo pozorno preberite navodila za uporabo zdravila, ki ga kupite, saj vitamin D so z različnimi dozirna!

Škodo zaradi prevelikega odmerka vitamina D

Pri uporabi vitamina D je glavna stvar je, da ne pretiravajte, tu načelo “več je bolje” ni primerno.

Preveč te snovi je sposoben zelo isti negativen vpliv na zdravje.

Priporoči  ArthroMed - Mnenja in ceno, je vredno, kje kupiti?

Ko se prebitek vitamina D razvije kalcifikacija arterij, za povečanje togosti, in to v zameno lahko prispeva k razvoju bolezni srca in ožilja, in lahko prav tako sprožijo nastajanje ledvičnih kamnov.

Vendar je prevelik odmerek vitamina D nikoli ne “zgodi” v eni točki, in največkrat se zgodi s prekomernim uživanjem tega vitamina za precej dolgo časa – mesecev, še bolj

.

Preveliko simptomi vitamina D

Kako ugotoviti, kaj telo kaže, da je bil trpijo zaradi hipervitaminoza tega vitamina?

  1. slabost, driska, obstojna zaprtje, pomanjkanje teka, povečane žeje.
  2. težko dihanje, težko dihanje na naporom.
  3. bolečine v mišicah, glavobol, bolečina sklepov.
  4. Krči, vročina, “skokov” tlak.
  5. skromen urina, vnetja ledvic, kri v urinu, in prisotnost beljakovin in levkocitov.
  6. Oster slabitev imunosti, pogosti prehladi.
  7. Videz cianozo kože.
  8. palpitacije, aritmija, visok krvni tlak.
  9. povečanje jeter.
  10. V laboratorijskem študiji krvi, razkriva visoko vsebnost kalcija in zmanjšanje koncentracije fosforja.

Če sumite, da prevelik odmerek, zdravilo je treba nemudoma odpraviti, in sled. – če simptomi izginejo

Če ne izgine, nato pa stik z zdravnikom in narediti analizo vsebnosti vitamina D v krvi, in nato -. O stanju

Kaj živila vsebujejo vitamin D

Glavni viri vitamina D je ribja jetra, maščobni losos, sardine in tuna.

Nekaj ​​manj tega vitamina je podan v nekaterih oljih, piščančje jetra, živalskih jeter, jajca, sir, smetano in kislo smetano.

Iz živila na osnovi rastlinskih izpolniti vitamina D v gobe, peteršilja in koprive.

V redkih primerih se ugotovi v sadja, zelenjave in zrn.

Ampak, da bi dobili dnevne potrebe vitamina D s hrano, ni tako enostavno.

Da, da zapolni dnevne potrebe tega vitamina, moram jesti približno 100 gramov tuna, 400 gramov govejega jeter, 5 jajc.

Ali pa je kar 800 gramov sira!

ali -! 200 gramov lososa in več kot kilogram trske

Ali je možno? Težko …

Majhna količina vitamina D, ki se nahaja v maslo, sir, jeter, smetane in mleka polno maščob, jajčni rumenjak, ribja jajčeca, nekatere gobe, seveda dobre in vse to jesti, vendar to ni dovolj.

In koliko jih potrebujejo, da potem jesti, če, na primer, 100 gramov masla vsebuje 35МЕ vitamina D, in 100 gramov jajčnega rumenjaka – 25 ie v jetrih – le 50 metrov od plaže

No comment …

In še najboljši izdelek v tem pogledu je trske jeter olje je bogat z vitaminom D iz celotnega seznama proizvodov, ki vsebujejo vitamin.

Ampak stvar je draga, vsi ne morejo jesti te dobrote vsak dan …

Kaj druge zanimive stvari sem se naučil o vitamina D?

Zanimivosti:

  • Izkazalo se je, da je “sonce vitamin” se ne boji toplotne obdelave (za razliko od mnogih drugih vitaminov).
  • Jetra zdrave osebe, se lahko naberejo za celo leto pred potrebno količino vitamina D.
  • prehrambeno industrijo proizvaja posebej obogaten z vitaminom D kruha.
  • V Ameriki zelo priljubljena mlečni izdelki (mleko, sir, jogurt), obogatena z vitaminom D, in povsem upravičeno, kot v mlečnih izdelkov vsebuje vitamin K, ki “dela”, skupaj z vitaminom D zmanjšali zlom krhke kosti.
  • razpoložljiv kalciferol tvorjen v telesu pod zjutraj in zvečer soncu.

Pomen vitamina D za otroke.

To je najbolj jasno pomanjkljivosti (pomanjkanje) vitamina D se kaže v malčkih starost do 3 let, in to povzroča zelo veliko skrb zdravnikov, ki nikoli ne naveliča govoriti o tem, kako nevarno je pomanjkanje tega vitamina za otroci.

  • Kaj se zgodi pri otrocih s kroničnim pomanjkanjem vitamina D?

rast Bone otrok je upočasnila, moteno njihovo normalno tvorbo, so postali bolj mehek, porozen, ki v končni fazi vodi do rahitisa.

Pri otrocih, starejših od 3 let, simptomi so manj izrazita kot pri otrocih do treh let, pa se stalno pomanjkanje vitamina D še vedno predstavlja veliko nevarnost in ogroža razvoj osteoporoze pri kateri kosti postanejo krhke, tanke, in vse, celo najlažji, najbolj poškodbe lahko privede do resnih zlomov kosti.

Priporoči  Psoridex - mnenja in cena, je vredno, kje kupiti?

naj se vas opozori, če otrok:

  • izguba apetita;
  • šibkost mišic, krči;
  • utrujenost, pogoste šibkost;
  • motenj spanja;
  • spremeni otrokovo vedenje – Ćudljivost, letargijo, plahosti;
  • prekomerno potenje;
  • srbenje, zlasti na področju glave;
  • zaostanek v telesnem razvoju.

Vse to lahko znaki začetnih rahitisa!

potreba po dodatnem dodatki vitamina D vzdržujemo še 18 let, dokler se skelet ni povsem oblikovana.

Posebno pozornost tistim otrokom, ki so:

  • živijo v severnih območjih ali na območjih z veliko onesnaženostjo zraka iz atmosfere;
  • od rojstva imajo temno kožo;
  • za dolgo časa, so izključno dojeni, ker je materino mleko vsebuje minimalne količine vitamina D (v primeru, če se mama ne ga sprejeli dodaten vitamin izdelek);
  • dovolj časa na prostem.

pediater lahko predpiše ob pravih otroke z zdravili že z mesecem starosti za preprečevanje, še posebej, če sumite, da je možen razvoj rahitisa.

kalciferol mešanice z vitamini A, C in E. je pomembno, da ga sprejme istočasno s temi zdravili, ki vsebujejo zadostno količino kalcija, ali kot del multivitaminski kompleksov.

Prav tako je treba upoštevati, da kalciferol je topen v maščobi vitamin, zato, da bi prilagodile telesnih esencialnih maščob.

Nikoli ne presega odmerek vitamina D, ki bodo dodeljevali zdravnika za vašega otroka, to je nevarno!

Kontraindikacije za jemanje vitamina D

Jaz nikoli ne naveliča ponavljati, da je vedno, preden vzamete katerokoli zdravilo, se posvetujte s svojim zdravnikom, še posebej, če že imate kakršne koli bolezni!

Splošni kontraindicirana jemanje vitamina D so:

  • Individualno intoleranca zdravila.
  • TB.
  • poškodba srca.
  • akutne in kronične bolezni jeter in ledvic.

Droge z vitaminom D

Na voljo so žvečljive tablete in tablete raztopijo v oljnih kapljic, razpršila, in gela v želatinastih kapsulah.

droge s katerimkoli okusom (npr vanilija).

Za otroke vitamin D izdelan v obliki bonbonov in kapljice jagodičja ali sadne arome, z okusom gumija in sladkarije.

Proizvajalci so poskrbeli in vegano:., Da so možnosti, zeliščni vitamina D3 brez vsebine lanolin

se smatra, da so ti vitamini (v obliki spray) razgradili veliko hitreje in včasih bolj učinkovito kot tradicionalne (tablete in kapsule).

Ko in kako jemati vitamina D?

vitamin D običajno absorbirajo brez težav.

Za boljšo absorpcijo, mnogi zdravniki priporočajo jemati z obrokom, ki vsebuje maščobe.

V tem primeru je sprejemljiva oblika vitamina D, pa naj gre za kapsule, tablete ali kapljice bodo imeli vrednost za njeno prebavljivost.

Čas uživanja: pogosto obstajajo priporočila o vnosu vitamina D, bodisi zjutraj ali čez dan, vendar v vsakem primeru, je bilo v prvi polovici dneva, saj je verjel, da je vitamin D je v tem primeru absorbira bolje.

Če ste kupili vitamina D v obliki pršila, da spray enkrat pod jezikom.

Če ste kupili vitamina D v obliki žvečljivih tablet, ne pozabite, da se žvečljive tablete, ne takoj pogoltniti na enak način kot tablete ali kapsule.

Treba jih sesa / žvečenje, mešanje s svojo slino, AI šele potem pogoltniti.

Povzetek

Kot sem napisala zgoraj, vitamin D v zahtevani količini, da dobimo izključno iz živila ali z izpostavljanjem soncu je skoraj nemogoče.

Zato je edina najboljša možnost je možnost dodatnega jemanja vitamina D (hrana, bogata z vitaminom D, sonce še ni bil odpovedan!).

No, prijatelji, razmišlja, kako pomembno za naše zdravje in lepoto vitamina D, sem bil zdaj odločen, da jo redno jemanje.

Zato, naselitve na svež losos, sončenje in vsak dan! -. Sprejme potrebne količine kakovosti vitamina D. Poleg tega ni obremenjujoče

Posebej za zdravje in lepoto -? Stvari, ki jih počnemo, prav

Ali ste z menoj?

In ti bi vitamin D? Napiši mi v komentarjih, ali menite, da je res pomembno?

Vse za danes.

Z vami Alain, Do naslednjič, prijatelji! Em>

pridružijo moje skupin v družabnih omrežjih

Miglena Cech
About Miglena Cech 263 Articles
Malo je resnično znano o Migleni, vendar je vsaj prepričana in nesebična. Seveda je tudi intuitivna, odkrita in očarljiva, toda na nek način so manjše lastnosti, ki jih tudi obnaša kot zastrašujoče. njeno samozavest, čeprav je, za kaj je precej všeč. Prijatelji pogosto računajo na njo in njeno ceno, zlasti ko potrebujejo tolažbo ali podporo.Seveda nihče ni popoln in Miglena ima manj prijetnih lastnosti. njena otroška narava in neodgovornost lahko povzroči, da se stvari segrejejo in dosežejo vse okoli sebe. Na srečo njena nesebičnost zagotavlja, da ni tako pogosto.